Teknikträning onsdag 3/6 - Långsträcka
👤 Rasmus P. |
📆 2026-06-01 08:23 |
💬 0
Den här veckan har vi en teknikträning på onsdag. Det är vårens sista och det är dags för årets långsträcka! Vi kör en 1,7 km långsträcka i masstartsformat på tallheden i Kedjeåsen. Det ingår 2 km uppvärmningsjogg för att ta sig till starten och drygt 1 km nedjogg för att ta sig tillbaka till parkeringen. Dessutom finns en riktningsövning för den som vill/hinner springa lite extra.
Samling för träningen 18:00 på plats i Kedjeåsen. För att hitta till samlingsplatsen, följ vägbeskrivningen i denna länk: https://maps.app.goo.gl/gjh4aaiKzjYvb82p6 Man kan även komma till Nobehallens parkering 17:30 om man vill samåka/ta följe. Vi samordnar detta med barnträningen som har sin gula övning på samma plats i Kedjeåsen medan grön och vit håller till vid Rävåskullen.
Samling för träningen 18:00 på plats i Kedjeåsen. För att hitta till samlingsplatsen, följ vägbeskrivningen i denna länk: https://maps.app.goo.gl/gjh4aaiKzjYvb82p6 Man kan även komma till Nobehallens parkering 17:30 om man vill samåka/ta följe. Vi samordnar detta med barnträningen som har sin gula övning på samma plats i Kedjeåsen medan grön och vit håller till vid Rävåskullen.

Kommentarer
Inga kommentarer ännu.
Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer.