Teknikträning torsdag 21/5
👤 Rasmus P. |
📆 2026-05-20 18:38 |
💬 0
Imorgon (torsdag 21/5) är det dags för teknikträning i Knutsbol igen. Vi fortsätter på samma banor som för två veckor sedan med fokus på riktning. Det finns flera olika banor/övningar som ska passa alla som tränar på orange nivå och uppåt. Innan vi drar igång håller jag en genomgång om vad man ska tänka på under övningarna.
Samling 18:00 på plats https://maps.app.goo.gl/e1KpbQ1nnMGpxvKZ9
Välkomna!
Samling 18:00 på plats https://maps.app.goo.gl/e1KpbQ1nnMGpxvKZ9
Välkomna!

Kommentarer
Inga kommentarer ännu.
Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer.